ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ Η ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΤΩΝ ΧΡΕΩΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ;

Η πρόκληση που αντιμετωπίζουν οι περισσότεροι επαγγελματίες της βιομηχανίας εκμίσθωσης οχημάτων είναι η έλλειψη διαφάνειας, ένα στοιχείο διαρκούς αυξανόμενης σημασίας όταν το ζητούμενο είναι η καθιέρωση σχέσης πελάτη-επιχείρησης και η επαναληψιμότητα.
ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ Η ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΤΩΝ ΧΡΕΩΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ;

Οι ειδικοί της Carwiz μας εξηγούν εκ των έσω πόσο επιτυχημένες είναι οι επιχειρήσεις εκμίσθωσης οχημάτων στην Κροατία και εάν πρέπει να αναμένουμε περισσότερη διαφάνεια στις μισθώσεις στο κοντινό μέλλον. Η ποιότητα και η συνεχής επικοινωνία έχει αυξανόμενη σημασία όταν το θέμα είναι η διαφάνεια, ενώ κατά τη γνώμη των ειδικών είναι ακόμα σε πρωταρχικό στάδιο: 

“Δυστυχώς υπάρχει ένας ανεπαρκής μόνο αριθμός επιχειρήσεων οι οποίες επενδύουν στην ποιοτική επικοινωνία με τους πελάτες τους. Η διαφάνεια στην βιομηχανία εκμίσθωσης οχημάτων είναι ορατή μέσω ενδιάμεσων συνεργατών, με τους οποίους στοχεύσαμε στα πλεονεκτήματα της αναλυτικής ενημέρωσης του πελάτη στις online κρατήσεις, όπως όταν πρόκειται για επιστροφή οχήματος σε άλλο σταθμό, παράδοση ή παραλαβή σε ώρες εκτός ωρών λειτουργίας κλπ.

Για την ώρα αυτή η πρακτική δεν έχει γίνει αποδεκτή από τους ανταγωνιστές μας αλλά ελπίζουμε να γίνει σύντομα ο κανόνας και όχι η εξαίρεση στον τομέα μας. Υπογραμμίζουμε στους υπαλλήλους μας τη σημασία της επιθεώρησης του οχήματος ή τον καλύτερο δυνατό τρόπο να ελέγχεται το όχημα κατά την παραλαβή αλλά επίσης γιατί η πλήρης κάλυψη ανήκει στα έξτρα κόστη και όχι στα standard.’’ μας εξηγεί ο Borko Ribic, ο διευθυντής πωλήσεων της Carwiz. 

Mε τη βοήθεια πολλών καναλιών επικοινωνίας, η Carwiz προσεγγίζει την ενημέρωση του πελάτη πολύ σοβαρά, τη στιγμή που στο θέμα της τιμολόγησης, κάτι το οποίο γίνεται συχνά στόχος κριτικής, ο Ribic πρόσθεσε:

“Η διαφάνεια χαρακτηρίζει τις τιμές μας, δεδομένου ότι δεν χρησιμοποιείται σχεδόν καθόλου η πρακτική των ψυχολογημένων τιμολογήσεων, ή τα ανεπιθύμητα 0,98 ή 0,99. Οι επαγγελματίες σύμβουλοι μας δεσμεύονται να παρέχουν όλη την πληροφορία στους πελάτες μας χωρίς κρυμμένες ή έξτρα χρεώσεις. Από την άλλη πλευρά, με την υπογραφή του συμβολαίου,  ο πελάτης παραλαμβάνει μια αναλυτική απόδειξη με όλες τις χρεώσεις, ώστε το κομμάτι αυτό να είναι εναρμονισμένο όχι μόνο νομικά αλλά και εμπορικά. Η αποστολή των υπαλλήλων μας είναι να καθοδηγήσουν τους πελάτες, να τους ενημερώσουν και να τους αφήσουν να πάρουν μόνοι τους την τελική απόφαση.’’

Η πληροφόρηση και η αντίληψη των πελατών μας όσον αφορά τις κρυμμένες χρεώσεις θα μπορούσε να συμβάλλει πολύ στην ανάπτυξη της βιομηχανίας εκμίσθωσης οχημάτων, όταν η διαθέσιμες πληροφορίες και αναλύσεις δείχνουν ότι η διαφάνεια στις χρεώσεις είναι πιο σημαντική από την τιμή όταν το ζητούμενο είναι επαναλαμβανόμενοι πελάτες.

Για να βελτιώσετε την εμπειρία περιήγησης, η ιστοσελίδα CARWIZ χρησιμοποιεί cookies και παρόμοιες τεχνολογίες. Αν συνεχίσετε να βλέπετε αυτόν τον ιστότοπο, θα θεωρήσουμε ότι συμφωνείτε με τη χρήση του. Περισσότερες πληροφορίες »